Heeft u een binnen uw bedrijf een plek waar mensen bij elkaar komen om te eten of iets te drinken?

Dan is het belangrijk dat mensen zich op deze plek prettig en welkom voelen. Het gevoel welkom te zijn draagt bij aan de beleving van het eten en drinken. Uit onderzoek is gebleken dat mensen meer eten en drinken als zij gastvrij worden ontvangen, dat betekent voor uw organisatie klanten die meer afnemen en u dus meer omzet draait. Daarnaast draagt het aanbod van de juiste voeding bij aan vitalere klanten, medewerkers en of bewoners.

2DoDo2 gaat uit van de driehoek van gastvrijheid, het product moet goed zijn, het gedrag van uw medewerkers moet voldoen aan de normen van gastvrijheid en de omgeving waar de voeding geserveerd word, moet een welkom gevoel geven. Dit betekent dat de werknemer, de voeding en de entourage moet passen bij de doelgroep van uw organisatie. Als een van de drie componenten ontbreekt of niet past, is de kwaliteitsbeleving een stuk minder positief.

Of het nu gaat om een restaurant voor klanten, clienten, werknemers en gasten of om een huiskamer binnen een zorgorganisatie wij dragen samen met u zorg voor het juiste concept,

Wilt u vrijblijvend een gesprek, gebruik dan het contactformulier om een afspraak te maken.